مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان 

باید طرح های پژوهشی در زمینه ورزش های قهرمانی ، قهرمان پروری و همگانی اجرا شود 



جلسه شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزارشد.
به گزارش صبح ساحل،  جلسه شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان استان با موضوع بررسی طرح پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، معاونین اداره کل و اعضای شورا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. محمود رضا  امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه اظهارداشت:  شورای پژوهش اداره کل می تواند با حمایت از طرح های کاربردی در این حوزه، بسترهای علمی این فرایند مهم در ورزش استان هرمزگان را فراهم سازد.
وی با تاکید بر موضوع پژوهش طرح سند تحول ورزش استان و تاثیر آن بر پیشرفت ورزش استان در خصوص طرح مورد نظر آمایش سرزمینی و دو حوزه ورزش قهرمانی و همگانی  برای آحاد مختلف جامعه قابلیت اجرایی داشته باشد و بتواند حوزه وسیعی از فعالیت هیات های ورزشی را پوشش دهد بیان داشت: وقتی یک سند در سطح خوب تنظیم شود و تمامی حوزه های ورزش در آن نقش داشته باشند به راحتی می توان اعتبارات لازم را در حوزه های مختلف از وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت  و برنامه ریزی جذب نمود.
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان خواستار اجرای طرح های پژوهشی در زمینه ورزش های قهرمانی، قهرمان پروری و همگانی شد و اظهار داشت : باید از توان حوزه پژوهش در جهت اهداف ، تعالی و ارتقای ورزش استان به صورت کاربردی استفاده بهینه کرد.
متولی ورزش وجوانان استان با اشاره به این که شرایط اقلیمی منحصربه‌فرداستان هرمزگان ظرفیت مهمی را در حوزه ورزش های آبی ساحلی در بر دارد به طوری که وجود ۱۵۸۰ کیلومتر خط ساحلی و وجود جزایر مختلف دراستان، ظرفیت عظیمی در نوع خود به شمار می رود و می بایست از تمامی ظرفیت های ورزشی چه در بخش روستایی، شهری در سند توسعه ورزش هرمزگان بهره لازم را برد.
در ادامه این جلسه اعضای شورا در خصوص طرح  پژوهشی مذکور به بیان پیشنهادات لازم در حوزه ورزش پرداخته و موارد طرح شده مورد نقد و بررسی اعضای شورای پژوهش واقع شد و اولویت های پژوهشی در دو بخش ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها